Zoeken in deze blog

dinsdag 8 februari 2011

VACUSport -  deel 1 door Luc van Es

Dagboek deel 1
Eerste sessie in de VACUsport gehad vandaag. Kort na de sessie ben ik gaan hardlopen op de Brunsummerheide. De eerste paar stappen waren heel apart, een soort zweverig gevoel, best vreemd. Misschien omdat het zo kort na de sessie in de VACUsport was. Na zo’n 20 a 30 minuten had ik echter behoorlijk goede benen. Ik deed een rustige duurloop, en daarom merkte ik vooral na scherpe bochten als ik aan moest zetten dat dit erg gemakkelijk ging. Doordat de temperatuur plotseling zo gestegen was had ik veel te veel kleding aan en raakte ik aan het einde van de looptraining zo wat oververhit, haha.
’s Middags nog een fietstraining gedaan over een pittig parcours. Het gemiddelde zag ik achteraf terug. Het is moeilijk het gevoel te omschrijven. Als ik er over nadenk is het wellicht het beste te vergelijken met het gevoel dat je hebt wanneer je van een hoogtestage terug komt en over de Limburgse heuvels fietst. Alleen wel in iets mindere mate. Maar bovenaan de klimmen kostte het me weinig moeite om door te trekken.
Kortom een geslaagde eerste sessie.
Over twee dagen volgt sessie nummer 2.  - Luc van Es

Geen opmerkingen: